Sunday, January 1, 2012

Chapter One : Azam saya .

Assalamualaikum w.b.t & Salam sejahtera :D

Selamat tahun baru saya ucapkan kepada semua yang bergelar manusia, xlupa juga untuk kucing saya yang GEDIK bernama Bonchet.

Hanya mampu menyambut malam tahun baru di depan laptop. Ya sangat sadis. Tapi save duit, xde dapat dosa merayap sana sini tanpa hala tuju.

Seperti yang dijadualkan *cheh macam artis lah pulak*, post kali ini adalah untuk menyatakan AZAM saya ya pada tahun 2O12. Azam 2O11 telah berjalan dengan lancar walaupun ada yang hot² chicken shit.

Saya, Halwatul Iman Abd Aziz ingin;

☐ Menamatkan pengajian dan mendapatkan sijil Diploma dengan keputusan yang memberangsangkan. ( doakan saya )
☐ Menyambut hari kelahiran yang ke-xx. ( saya masih muda oke )
☐ Mendapatkan cinta hati. ( xboleh belah )

Sikitkan? Xde idea lagi lah. Biasa le tengah bukak buku baru, siapa xblur, xgitu?

Oke lah sangat pelik dengan student² yang xreti nak habis belajar dulu dah berhimpun sana sini + politik. Dah nazak baru sedar nak bising sana sini cari salah masing². Semua SALAH, settle. Kalau dah nama MELAYU memang xkan faham bahasa lebih kurang je macam YENNA YENNI.

Ada insan yang berkata "blog kau dah lawa, kenapa xletak ads then promote". Xtao nak jawab ape dah.

Terima kasih kepada yang wish.

Selamat malam.

No comments:

Post a Comment