Thursday, January 5, 2012

Chapter Five : Dunia akhir zaman .

Assalamualaikum w.b.t & Salam sejahtera :D

Hari ini xbuat banyak kerja, hanya mampu berpoco². Oke lah pagi tadi pergi JJ Bukit Tinggi Klang, bawa adik kesayangan *geli*. Banyak sungguh dia beli makanan, sangat takut. Thanks sebab belanja dorayaki tiga biji yang disental oleh Papa Hannah.

Tadi lunch dekat Seksyen 2 Shah Alam dengan adik dan seorang tetamu jemputan, Mr A. yang gila. Sangat terkejut bila dia bertutur dalam Bahasa Melayu. Semakin kurus, sangat kurus. Hei bilalah nak berisi ni ;(

Semalam ada lah tertengok satu album dekat facebook ni, tajuknya Remaja Zaman Kini. Apakah reaksi saya? Dunia akhir zaman. Fesyen yang xtentu hala, merosakkan akidah Islam. Kalau yang gothic lolita tu pakai untuk cosplay xpe lah *kot*, ni pakai untuk jalan². Oh sangat tidak hebat. Ya Allah, aku bersyukur kerana Kau membuatkan badanku GEMUK lagi xMENARIK. Sebab apa? Sebab aku sedar yang aku xkan sesuai untuk pakai dan xkan pakai yang ketat² dan pendek². Nampak hodoh lagi buruk. Allah loves me :)

Kawan², doakan saya dapat sebuah projek untuk membina corporate website, kalau dapat InsyaAllah saya akan menggunakan wang bayaran dengan membeli Blackberry Torch 9860. Hehe bolehlah ber BBM dengan kawan² ;P

Oke lah nak pergi War of Emperium dalam Ragnarok Online, kalau korang rajin join ar, kami memerlukan lagi ahli :D Server Skypiea oke!

Nak minta tolong sikit, tolong like kan gambar kawan saya dekat link bawah ni ye :) Jasa anda akan saya hargai sehingga nyanyok.


Selamat malam.

No comments:

Post a Comment