Wednesday, January 11, 2012

Chapter Eight : Selamat tinggal final exam .

Assalamualaikum w.b.t & Salam sejahtera :D

Dengan ini bermulalah cuti semester yang membosankan. Mula² masuk kolej, bising gila bila tahu cuti seminggu untuk short sem, dua minggu untuk long sem, tapi sekarang ni, dua minggu pun dah kira lama gila nak mampus *hampir²*. Kononnya cuti sem ni kolej nak buat rombongan pergi Port Dickson, sekali si sponsor free bulan tiga daaaa. Sangat sedih, penat je beli sunglasses dan topi pantai *bajet je*, geram. SANGAT.

Jyeah! Final exam sudah pun tamat. Pergi main bowling dekat Klang Parade yang x seberapa tu. Oke lah saya hormati dan ikut budget semua orang. Kalau nak main dekat KL boleh je yaw. Then pergi jalan² dengan Adda, Laily, Fuad, Din dan juga Bear. Hihi sayang korang lebih. Nanti aku lempang sorang² sebab sayang sangat. SANGAT. Ha macam ni lah rupa saya main bowling tadi *kot*.


By the way, saya dah tahu jalan pergi ke One Utama ;D Sangat seronok *batak dan kasihan*. Lepas ni xmau pergi Sunway Pyramid dah, kita pergi ke One Utama pula oke. Yeehaw! (Berusaha untuk mengingati jalan ke OU kerana di sana terdapat kedai Fipper! Oh xsabar nak beli Fipper baru~ Haha Fipper murah je, xmampu nak beli Banana Peel yang harap RM5O seketul, xsampai tiga bulan dah putus. Damn it.)

Oke lah, sangat penat. SANGAT. Nak mesej dengan beliau.

Selamat malam.

No comments:

Post a Comment